آنجلینا جولی باز هم فرزند می خواهد !+ عکس

 

 

آنجلینا جولی باز هم فرزند می خواهد !+ عکس
آنجلینا جولی می تواند باز هم بچه دار شود!!

تکناز : آنجلینا و نامزدش براد پیت که اکنون شش فرزند با تفاوت سنی کم دارند می خواهند که یا بچه دیگری را به سرپرستی قبول کنند یا یک بچه دیگر بدنیا آورند! به گزارش ایران ناز بازیگر فیلم "Salt" اظهار می کند که براد با حضور در زندگی او تغییر بزرگی در زندگی او بوجود آورده است.
 
آنجلینا جولیباز هم فرزند می خواهد !+ عکس  - www.taknaz.ir

این بازیگر 36 ساله نمی تواند تصور کند که روزی از نامزد 47 ساله اش براد جدا شود.
براد زندگی مرا تغییر داده به گونه ای که هیچوقت فکرش را هم نمی کردم.ما یک خانواده ساختیم.او فقط عشق زندگی من نیست ، او خانواده من است.من از براد چیزهای زیادی آموختم که قبل از او نمی دانستم. من از خانواده ام بسیار ممنون و سپاسگزارم.
 
آنجلینا جولیباز هم فرزند می خواهد !+ عکس  - www.taknaz.ir


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:,
ارسال توسط behrad

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 21
بازدید ماه : 660
بازدید کل : 18734
تعداد مطالب : 160
تعداد نظرات : 39
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->